onsdag 5 september 2012

Ovanliga onsdagen

Via min praktikplats gjort min första intervju. Försökte vinkla efter eget intresse, men svårt ändå. Samtalet gick bra men nu ska det skrivas också...
Sedan in på Stockholms Stadsbibliotek för att på deras företagarinfo lyssna på "Marknadsföring med storytelling" - himla intressant. Fick även växla ett par ord med Peter vars blogg jag följer, önskar jag hade haft möjlighet till mer - det kanske kommer.
På vägen hem läser jag i Metro att Folksam ska utforma en ny försäkringsmodell. Sätt in en GPS i bilen och håll hastigheten så blir försäkringen billigare. Skulle väl vara bra för miljö och bränsleförbrukningen, men integriteten då?

Puh vad många intryck, nu vill jag nog krascha i sambons famn. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar