lördag 25 augusti 2012

Feedback

Var och tittade på Stockholm Triathlon idag. Åkte med tunnelbanan till gamla stan och klev rätt in i loppet. Följde banan runt innan jag frågade en vänlig funktionär var växlingsstationen låg.
Fick veta att det var slottsbacken så jag följde banan dit medan herrtävlingen pågick. Det gick nog inte så bra för de svenska herrarna men oavsett så är alla deltagare hjältar.
 
Kom till växlingsstationen och hittade Lisas plats. Då det visade sig att jag var i god tid så jag fick se tjejerna ställa i ordning sina platser - intressant.
Fick sedan se ett bra, intressant och spännande lopp alltifrån starten när de slängde sig i vattnet, via svtplay i telefonen och växlingsstationen/varvningen framför ögonen. Vad jublet steg när Lisa kom förbi, men naturligtvis fick alla hjältinnor mycket applåder och uppmuntran.
Tror och hoppas att alla tjejerna kände publikens uppmuntran och beundran. Och Lisa hade nog bestämt sig för att visa vem som bestämde - och på vilket sätt hon gjorde det. När hon kom in på upploppet med stor ledning så var det otroligt stort jubel.
 
 
En annan sorts feedback var det kanske när jag sedan gick förbi Sergels torg på väg till tunnelbanan för att åka hem. Är det vår kära planet som börjar skjuta tillbaka överblivet skräp och material nu när vi förbrukat årets alla resurser? Hoppas du vill bidra till ett hållbara samhälle - titta in på http://www.grönapengar.se så får du chansen att hjälpa till och spara pengar samtidigt. Klicka på någon gilla-knapp eller bokmärk så du hittar tillbaka också.

Förresten så uppskattar jag också feedback :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar