fredag 24 augusti 2012

Upp, ner och tillbaka

Efter omtumlande torsdag följer förvirrande fredag.
Somnade sent "igår", sov bra och vaknade bra.
Blev rejält tokigt på personliga emotionella fronten och har varit håglös större delen av eftermiddagen.
Gjorde nog något nyttigt men satt och slösurfade på Facebook när jag upptäckte dagens nätverkstråd från en av mina bekantskaper. Var ett tag sedan jag anmälde mig där så jag tyckte det var dags igen. Har blivit ett par intressanta nya bekantskaper.

Fick sedan rådet av min kloka älskling att prova aromabad och då jag tyckte det lät som en bra ide så nappade jag. Frågade vilken olja jag skulle ha då det har olika effekter och det blev en blandning med apelsin och vanilj.  När jag ligger där och läser en bok så öppnas dörren och jag får ett glas rött vin med tilltug.   Snacka om att jag fått tillbaka min mentala och emotionella kraft - Tack.

Nu får nog den här gamla gubben inspektera kudden på närmare håll och ta igen någon timme från förra natten.

Ses och hörs,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar