torsdag 9 augusti 2012

Positiva Torsdagen

Helt plötsligt känns det som man kommit in i ett positivt flöde.

Livet har sina upp och ner perioder men i skrivande stund så har de senaste dagarna varit väldigt uppåt.




Hittade en intressant tweet (jag heter förresten @PalleLilja - orginellt va?) som jag svarade på och det blev till en konversation som blev till ett möte som verkar bli till nya utmananingar och lärdomar. För er som följt med och vet att jag söker nya utmaningar så handlar det om en väldigt intressant praktik-plats - mer om det när allt är klart.

Får besked på förmiddagen att älsklingen kommer hem från långvarig sjukhusvistelse så åker och hjälper henne hem med alla saker. YIPPIE!
På vägen hem kollar jag mailen i mobilen och ser att där ligger ett högst intressant jobberbjudande som jag måste ringa på imorgon.

Man kanske ska köpa en lott :-)

Fast jag såg ju på nyhetsmorgon imorse att han skrapa fram 5miljoner så ...
Men det gäller att surfa på vågen så får man hoppas det positiva flödet håller i sig - för man kan ju inte bara sitta och vänta.

Må bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar